10. januar 2006

Uredigert pressemelding fra Papirhuset Teater

Velkommen til et nytt Papirhus

Papirhuset Teater er rustet opp med nytt scenegulv, flammehemmende tepper, forbedret lysteknikk og ikke minst nytt lystrekk med sveiv. Med betydelig støtte fra det offentlige og andre er vi stolte av å kunne tilby et enda flottere black box teater i Tønsberg sentrum.

Scenen er 10 x 8 m med 4,5 m takhøyde. 140 faste seter i amfi og mulighet for utvidelse. Teateret har en hyggelig foajè med bar som møteplass for publikum, og garderobe og kjøkken ligger i umiddelbar nærhet til salen.

Papirhuset Teater har sympatiske leiepriser og er ideelt til å spille teater, revyer, konserter for opp til 160 uten å knekke nakken økonomisk. Navnet er en idè fra de ildsjelene som gjorde teateret mulig for ca 15 år siden. Det passet godt, for virksomheten som holdt hus her før oss var Tønsberg Papirindustri. Papirhuset ble snart et innarbeidet merkevarenavn, og folk forbinder Papirhuset positivt med variert teatertilbud og et hyggelig og folkelig sted å være.

Publikumsrekorden er 20.000 i 2003. Om du eller din gruppe har opplevd Papirhuset før eller ikke er du hjertelig velkommen til å se hele huset og se vårt leietilbud sammen med undertegnede eller styreleder. Vi setter nå spilleplan for 2006 og 2007 og ønsker gamle og nye kunder velkommen. Første ledige er i mai 2006

Vennlig hilsen Papirhuset Teater ved Vigdis Martin, daglig leder

Relatert link:
Papirhuset Teater

Teaternett formidler uredigerte pressemeldinger fra norsk og internasjonalt teater. Teaternett mottar ingen betaling eller andre former for motytelser for denne tjenesten. Vi forbeholder oss retten til uten forklaring å publisere, eller la være å publisere innkomne meldinger. Hjelp oss å være oppdatert! Ønsker ditt teater å formidle noe - send oss en pressemelding! Vår epostadresse:  teaternett@teaternett.no