15. juli 2006

23. – 26. august
Latter på Aker Brygge
- billetter i salg nå!, på 23 11 88 20 eller www.billettservice.no

For syvende år på rad arrangeres Stand Up Festivalen i Oslo. I fire dager er norsk humors storstue, Latter på Aker Brygge, fylt til randen med landets morsomste komikere. Festivalen består av 21 show på tre scener og presenterer ca 60 komikere.

Festivalen består av disse showene:

ÅPNINGSSHOW
Tradisjonen tro starter festivalen med et forrykende åpningsshow. På dette showet vil man få smakebiter på hva festivalen har å by på – med det beste av det beste fra alle scenene.

STAND UP STAFETT
På dette showet får man et bredt utvalg av komikere fra det norske standup-miljøet. På rekke og rad står seks komikere klare til å veksle humorpinnen. Konferansier: Johan Golden

STAND UP GALLA
Som man skjønner av navnet får man på dette showet de beste komikerne landet har å by på. I en flott ramme får man oppleve det aller ypperste norsk standup har å by på.

LANDSKAMP
Hvilket land har de morsomste komikerne? Norge eller Sverige? En uhøytidelig landskamp i humor, hvor publikum er dommere. Overdommer alle show: Sarah Natasha Melbye

KomiDOL
Jakten på en komiker! Dette showet er en sjangerparodi på IDOL. Bytt ut småsur sang med hysterisk morsom standup, så har du KomiDOL. I løpet av fem øvelser ryker en og en komiker ut – helt til publikum har stemt ut alle bortsett fra én: årets KomiDOL! Konferansier: Jonas Rønning

NYKOMMERAFTEN
På dette showet får man oppleve morgendagens standup-stjerner. Alle dagens kjente komikere har startet på dette showet. At det spirer og gror bak landets mest kjente komikere får man virkelig oppleve i dette showet. Konferansier alle show: Jånni Kristiansen

THE GONG SHOW
Et morsomt show med en gong i. Og ti komikere. Konferansierer: Åsleik Engmark og Øyvind Loven.

LATE NIGHT STAND UP
I gamle dager begynte standup-showene bortimot midt på natten med røft publikum. Og er publikum røft, så må komikerne være like røffe tilbake. Det får man på dette sene showet. Vær forberedt på litt mer grovkornet standup. Konferansier alle show: Thomas Giertsen.

Dersom dere ønsker ytterligere informasjon, så kan dere kontakte
Stand Up Norge AS på 23 11 88 20 eller sende en mail til firmapost@standup.no .

Tilleggsinfo -
Med forbehold om endringer i programmet.
20 års aldersgrense på alle show.
Kjøpte billetter refunderes ikke.
For billetter til alle show: 23 11 88 00 eller www.billettservice.no
For bordreservasjon i restauranten på Latter: 23 11 88 11 eller mat@latter.no
Med ønske om en fortsatt morsom dag!

Rune Viken
Klubbansvarlig
Stand Up Norge AS

Teaternett formidler uredigerte pressemeldinger fra norsk og internasjonalt teater. Teaternett mottar ingen betaling eller andre former for motytelser for denne tjenesten. Vi forbeholder oss retten til uten forklaring å publisere, eller la være å publisere innkomne meldinger. Hjelp oss å være oppdatert! Ønsker ditt teater å formidle noe - send oss en pressemelding! Vår epostadresse:  teaternett@teaternett.no