5. mars 2010

Fra Den Nationale Scene

Black Metal-musikal

Invitasjon til prøvestart på Svartediket
Mandag 8. mars starter prøvene på en av årets mest omtalte teaterproduksjoner – Black Metal musikalen ”Svartediket”
Hele ensemblet vil være til stede. Pressen er velkommen til å delta og vil få mulighet til både å snakke med regissør Jonas Digerud, teatersjef Bjarte Hjelmeland og ensemblet som består av: Sigurd Sele, Vibeke Flesland Havre, Kristian Espedal (Gaahl), Siren Jørgensen, Pål Rønning, Karin Stautland, Gerald Pettersen, Stian isaksen, Martin Karelius Østensen og Sissel Ingri Tank-Nielsen.
Tid & sted: Mandag 8. mars kl. 11 i Publikumsfoajeen (restauranten), gå inn hovedinngangen og opp i 2. etasje.
Ole Klemsdal
Informasjonssjef