25. mars 2011

Nytt standup-show:
FREDRIK STEEN – GI LABB!
LATTER på Aker Brygge
Premiere: fredag 8. april, kl 19.00 ”...svinga frå den eine befriande gapskratten over i den andre...”
“...toppa med skarpe og satiriske kommentarar...”
- Sunnmørsposten

“Jeg har sett de fleste norske stand up-komikere, og Steen er uten tvil i toppsjiktet.”
- Romsdals Budstikke

Fredrik Steen er en av veteranene innenfor det norske standup-miljøet som slo rot i Oslo på begynnelsen av 90-tallet. Med mer enn 2000 forestillinger bak seg, har Fredrik etablert seg som en svært treffsikker og samfunnsengasjert komiker.
Steen er også mannen bak revysuksessen Hildegunn Moltubakk, som fra 1998 - 2001 ble sett av mer enn 130.000 mennesker over hele landet.
Denne gangen er det ren og basic stand up som gjelder, kun én mann og en mikrofon. "Gi labb!" er Fredriks fjerde soloshow, og hans mest politiske show til nå.

Billettsalg på telefon 23 11 88 00 / 815 33 133 eller på www.latter.no / www.billettservice.no.
Latter (Klubbscenen) på Aker Brygge, Holmensgate 1, 0250 Oslo.

Ta kontakt med Alf Aarseth på telefon 926 17 001 eller alf@flan-booking.no dersom dere ønsker ytterligere opplysninger, pressebilletter eller har en intervjuforespørsel til Fredrik Steen.

Vi hadde satt pris på om dere kunne oppdatert arrangementsoversiktene deres med disse opplysningene.

På forhånd takk for hjelpen!
Med ønske om en fortsatt morsom dag!

Rune Viken

Dir.: 23 11 88 23