13. oktober 2011

Fella, Alice og mor
Hvis ingen går i fella...
Premiere på familieførestellinga i morgon!

Sju små mus prøver å få tak i osten utan å gå i fella. Vil alle få lov å feira jul igjen, utan å skuffa Alf Prøysen? Sinte-musa slit med temperamentet sitt, Jær-musa burde setja flaska på hylla ein gong for alle og Kamikaze-musa jobbar med å bli frisk igjen etter forrige møte med musefella. Frå 12. oktober kan store og små oppleva ekte prøysensk julestemning i Teaterkafeen! Med Hvis ingen går i fella... feirer take away-teater på Rogaland Teater 10-årsjubileum.

Alice
Ok. Ok. Du har gått ned et hål. En slags - vel, det heter kaninhål. Ergo, øhm, ørene. Du kommer til å finne løsningen. Tenk på det som et rebusløp eller en skattejakt eller noe sånt -

Det er ei rar verd Alice plutseleg har kome inn i. Korleis skal ho finna hjartet for å koma seg heim igjen? Og vil ho nokon gong koma over tapet av broren? 48 unge skodespelarar frå Barne- og ungdomsteatret gir deg humor, skateboard, hiphop og hatteklasking, kombinert med sjukeleg tedrikking, dårleg korttidshukommelse og uforståelege dikt.
Velkommen til vårt moderne eventyrland, ein hyllest til fantasiens kraft.
Noregspremiere på Hovedscenen 14. og 15. oktober. Nedre aldersgrense 6 år.

Mor: Eg konne vel tenkt meg å gå heile Den kinesiske mur.
Få med deg Sally Nilsson og Randi Tytingvåg i eit konfliktfylt og turbulent mor/dotter-forhold. Dette blir ei musikals reise inn i morsrolla, der Tytingvågs fantastiske musikk legg ramma for ei sterk og rørande historie. Minne frå fortida kjem for dagen midt i flyttesjauen, og ruskar tak i eit forhold fyld av kjærleik og hat. Premiere på Mor: Eg konne vel tenkt meg å gå heile Den kinesiske mur er 22. oktober i Teaterhallen.