30. juni 2012

Fra Standup Norge

Stand Up Norge AS presenterer:
ARE KALVØ & ESPEN BERANEK HOLM

ÅRETS SOMMERSHOW I SANDEFJORD

RICA PARK HOTEL SANDEFJORD
Spilles torsdag til lørdag frem til 7. juli

Billettbestilling på telefon: 815 33 133
Billettbestilling på web: www.billettservice.no

-J….. bra!
Tønsbergs Blad

- Dette var strålende! Sørg for at en av billettene tilhører deg, du vil ikke angre!
Les anmeldelsen på nett her: http://www.sb.no/kultur/en-innertier-rett-og-slett-1.7422457
Sandefjords Blad

To menn. Mange stemmer. Mange innfall. Mye rart.

Premieren i Sandefjord ble en veldig morsom affære med strålende tilbakemeldinger fra lokalpressen.
Begeistringen var også svært høy blant publikum i salen, så dette må du ikke gå glipp av!

Are Kalvø og Espen Beranek Holm er altså klare for å underholde Sandefjordspublikummet på Rica Park Hotel frem til 7. juli.

Og de har vært klare en stund. Espen og Are har jobbet sammen i mange år. De samarbeidet bl.a. i det satiriske radioprogrammet «Hallo i uken» på NRK i mer enn femten år, og i sceneshowet «3 mot 1 er feigt» i 2001-2002.

Når de to nå endelig står alene på scenen sammen en hel kveld, gjør de noe de begge har hatt lyst til lenge. De lover en aften med musikalsk humor, standup, parodier, gamle favoritter og nye påfunn. Og en god del tullprat. Dette blir sommerens humoristiske høydepunkt!

Sunnmøringen, forfatteren og satirikeren Are Kalvø er kjent for de fleste. Han har utgitt en rekke satiriske og/eller tøysete bøker som «Kunsten å vere neger», «Syden», «Harry», «Bibelen 2» og «Våre venner kinesarane».

Kalvø var manusforfatter og skuespiller i revyene «Tusen år og like blid» og «Det folk vil ha» på Det Norske Teatret, og på samme teater var det premiere på Kalvøs fotball-opera «Norge-Brasil» i mars i år.

Are Kalvø var tidlig ute som standup-komiker og startet med dette allerede i 1990. Kalvø er kanskje mest kjent for sine parodier og evnen til å snakke fort og lenge om ting han er opptatt av.

Espen Beranek Holm er en av Norges mest allsidige artister. Han var popstjerne på åttitallet, hvor han blant annet ba noen dra til helvete. De siste tiårene har han imponert humorpublikum over hele landet med sylskarpe parodier og musikalske tolkninger av kjente og kjære artister.

Om du ikke har sett Espen Beranek Holm på scenen, har du garantert hørt ham på radio eller sett ham på TV, som fast paneldeltager i Det Blå Partiet på «Løvebakken» på NRK1 i flere sesonger, eller som programleder i «Maestro» på samme kanal i 2010.

Espen har vært både musiker og komiker i populære og prisbelønte forestillinger sammen med Rune Andersen og Marit Voldsæter. Espen Beranek Holm spilte bl.a. i forestillingen «Litt av en mann» med Rune Andersen, som trakk fulle hus på Rica Park Hotel og i resten av landet.

To gamle venner leker endelig sammen på scenen igjen. Og de gleder seg!

Ta kontakt med undertegnede eller Stand Up Norge AS på 23 11 88 20 dersom dere ønsker ytterligere opplysninger, bilder, pressebilletter eller har en intervjuforespørsel til Are Kalvø eller Espen Beranek Holm.

Se vedlagt bilde / grafikk.
Vi hadde satt pris på om dere kunne oppdatert arrangementsoversiktene deres med disse opplysningene.

På forhånd takk for hjelpen!

Med ønske om en fortsatt morsom dag!

Rune Viken

Dir.: 23 11 88 23