10. september 2012

Norgespremiere!
LATTER PÅ AKER BRYGGE
Premiere: onsdag den 19. september, kl. 19.00

The Guardian, Timeout Magazine og The Daily Telegraph ga dem fem stjerner og The London Times kalte dem «Double act of the year!”.Hvem sier du? THE PAJAMA MEN, sier vi!

The Pajama Men kommer til Oslo med sitt prisvinnende show «The Last Stand To Reason» fra den 19. til 22. september. Den amerikanske duoen Shenoah Allen og Mark Chavez er mesterlige karakter-komikere som er i stand til å transformere seg til en mengde forskjellige personligheter på et øyeblikk. Alt foregår på en naken scene, kun iført pysjamas!

Showet foregår på et luksustog der grusomme hendelser er i ferd med å finne sted. En virvelvind av bisarre karakterer møtes om bord ”The Stanton Bullett”, som navigerer gjennom tid og rom på sin vei til Sunny-Ville, et magisk feriested. Den brokede forsamlingen av karakterer som på brilliant vis portretteres av The Pajama Men varierer fra middelaldrende husmødre til en uidentifisert ”small thing”.

Kaoset blir komplett når et par feiende flotte, om enn noe feminine, tvillingbrødre bestemmer seg for å rane toget, under påskudd av å være de farligste bandittene i landet. Skjebnen fører dem sammen med en manisk morder som målrettet reduserer antall passasjerer og ansatte på toget. En vakker mystisk gutt, som tror han er usynlig, prøver å redde dagen.

Dette imponerende kreative showet kombinerer lynraske karakter-skifter med plettfri komisk timing på en sømløs måte som gjør dette til en forestilling du ikke kan gå glipp av. Hengi deg til en stor dose unik og uforglemmelig humor med «THE PAJAMA MEN: THE LAST STAND TO REASON».

Billettsalg på telefon: 23 11 88 00 / 815 33 133
Billettsalg på nett: www.latter.no/ www.billettservice.no /mail@latter.no
Spilleplan: http://www.latter.no/show/oslo/showPlan.php?showID=207&menuID=1

Hjemmeside: http://www.pjmen.com/

The Pajama Men vil være i Norge tirsdag den 18. september og vil på denne dagen være tilgjengelige for intervjuer. Ta kontakt med undertegnede eller Vegard Lunde påvegard@toppstemning.comeller på mobil 958 34 919 om du ønsker ytterligere opplysninger, pressebilder, anmelderbilletter eller ønsker å gjøre en intervjuavtale.

Vi hadde satt pris på om dere kunne oppdatere arrangementsoversiktene deres med disse opplysningene.
Vedlagt finner dere også pressemeldingen på engelsk.

På forhånd takk for hjelpen!

Med ønske om en fortsatt morsom dag!

Rune Viken

Dir.: 23 11 88 23