29. november 2012

Namsskogan Familiepark

HEKSEJAKT:
Vi søker den nye Rebella Hex.

Mildri Ryan gir seg som Rebella Hex i Namsskogan Familieparks teaterkonsept, og vi søker derfor hennes etterfølger.
Søndag den 9. desember kl 11.00 avholder Namsskogan Familiepark og Nord-Trøndelag Teater AS audition til hovedrollen som Rebella Hex i teatersalen på Stiklestad.

Nord-Trøndelag Teater co-produserer Rebella Hex med Namsskogan Familiepark. Det avvikles vel 30 forestillinger alt vesentlig i juli måned. Prøvestart rundt midten av mai på Stiklestad. Rebella er ung rockeheks fra Børgefjell Nasjonalpark. Hun er dyrenes gode vokter – hun synger, danser og tryller; jf www.rebellahex.no. Rebella Hex er konseptuelt rocka, magisk og uforutsigbar, og hun er i ferd med å bli en yndling i ”Barnas Trøndelag”, familiesegmentet 4 – 12 år.

Vi søker deg som gjerne:
- har utdanning og/eller erfaring fra å jobbe med teater
- kan synge, og er litt rocka
- kan ta enkel koreografi
- synes det er gøy å spille for barn

Vi tilbyr ordnede arbeidsforhold, og dekker reise- og opphold ifm prøver og forestillinger.

Interesserte bes melde seg til ketil.kolstad@ntteater.no, helst innen 5. desember. Spørsmål om konseptet og arbeidsforholdet kan rettes til Tormod Aune tormod@namsskogan-familiepark.no, telefon 90722022.