13. desember 2012

Latter på Aker brygge

UNICEF JULEGALLA 2012

med Ingrid Bjørnov, Dag Sørås, Sigrid Bonde Tusvik, Terje Sporsem, Jonas Rønning, Morten Grøtnes og Nils-Ingar Aadne

LATTER PÅ AKER BRYGGE

TIRSDAG 18. DESEMBER, KL. 19.00

Billettsalg på telefon: 23 11 88 00 / 815 33 133
Billettsalg på nett: www.latter.no / www.billettservice.no

For åttende året på rad inviterer Stand Up Norge AS og UNICEF Norge til Julegalla på Latter.
Forestillingen er så godt som UTSOLGT allerede.

Komikerne Ingrid Bjørnov, Dag Sørås, Sigrid Bonde Tusvik, Terje Sporsem, Jonas Rønning, Morten Grøtnes og Nils-Ingar Aadne inviterer til årets Julegalla på Latter, hvor alle billettinntektene går uavkortet til UNICEF og deres arbeid for de mest marginaliserte barna i verden. Alle artistene på scenen opptrer vederlagsfritt.

- En god latter kan forlenge livet. Med humor kan vi formidle et alvorlig budskap på en annen måte enn folk er vant til. Gjennom åtte år har norske komikere stilt opp for UNICEF i vårt arbeid for å nå de mest sårbare barna. Sammen vil vi bevisstgjøre folk på hvor lite som skal til for å gjøre en forskjell, sier Bernt G. Apeland, som er generalsekretær i UNICEF Norge.

Seks måneder gamle Maniratou Mahamadou har dobbelt så stor sjanse til å oppleve sin femårsdag som barn som ble født for tyve år side. Siden 1990 har antall barn som dør før de fyller fem år blitt nesten halvert. Massive vaksinasjonskampanjer og forebygging av enkle sykdommer er hovedårsakene til at stadig flere barn får oppleve sin femårsdag. Bidraget fra årets forestilling bidrar til at enda flere barn overlever sin femårsdag.

Vi hadde satt pris på om dere kunne oppdatere arrangementskalenderne deres med disse opplysningene, men vi hadde satt enda mer pris på om dere kunne tenke dere å omtale dette arrangementet! Ta kontakt med Stand Up Norge AS på telefon 23 11 88 20, dersom dere ønsker ytterligere informasjon, pressebilder eller har en intervjuhenvendelse. På forhånd takk for hjelpen!

Kontaktpersoner:
Stand Up Norge AS – Stian Pettersen : 922 35 904 / stian@standup.no
UNICEF Norge – Hanne Holt: 993 23 609 / hanne.holt@unicef.no

Det er ingen fribilletter eller gjesteliste på dette showet.

Vi oppfordrer samtidig alle til å besøke www.unicef.no for å lese mer om det flotte arbeidet til UNICEF Norge.