2. mai 2013

Fra Bronsebukkene

Som markedsføringsleder for Friluftsteateret Bronsebukkene har jeg gleden av å meddele at nå er vårens vakreste eventyr i gang – første øvingshelg for Bronsebukkene starter nå!

Vi sparker i gang i dag, fredag, kl 18-22, på Lunner Barneskole, med ensemble og småroller, der det skal gjennomleses og synges. Med produsent Elin Hermansson og regissør Ronald Rørvik.

Lørdag 27 april på Lunner Barneskole kl 11-15 er det leseprøver for store roller, kor og ensemble, og kl 16-20 er det leseprøver og gjennomsynging for store roller. Med regissør Ronald Rørvik og pianist.

Søndag 28 april er siste dag i denne første runden, og da holder vi på fra 13-18, også på Lunner Barneskole. Nok en gjennomlesing, sang for alle, også kor.

Skulle dere lure på noe, er produsent Elin Hermansson på plass fredag, daglig leder Anne Hagen Grimsrud (41 30 37 78) tilstede lørdag og søndag – eller kontakt meg på tlf: 90 94 99 43 for å møte dere der om dere vil.

Dette blir en finfin mulighet til å se hva årets forestilling har å by på!
Les mer om oss på www.bronsebukkene.no

Rabalderfabrikken
Kristin Myrås