25. mai 2014

Fra StandUp Norge

Stand Up Norge AS presenterer årets sommershow i Oslo:
SMÅTINGSVALG
med Åsleik Engmark, Jon Niklas Rønning og Ole Morten Aagenæs

PREMIERE: TORSDAG 22. MAI, KL. 19.30 – SPILLES TIL 12. JULI

LATTER PÅ AKER BRYGGE
Billettsalg på telefon: 23 11 88 00 / 815 33 133
Billettsalg på nett: www.latter.no / www.billettservice.no

Åsleik Engmark, Jon Niklas Rønning og Ole Morten Aagenæs gir deg treffsikre parodier, aktuelle sketsjer, energisk standup og en imponerende musikalsk lekenhet. Nordmenn er opptatt av stortingsvalg, så denne trioen retter et humoristisk fokus på det de mener er mest relevant for det norske folks hverdag, nemlig småtingsvalg. Hver dag gjør vi nordmenn over 30.000 små valg, som alle kan få uante konsekvenser.

Åsleik Engmark er en kjent komiker, regissør og skuespiller. Han debuterte med Lompelandslaget på åttitallet, gjorde stor suksess i NRKs «Egentlig» på nittitallet, og har siden vært ansett som en av Norges beste standupkomikere og improvisatører. I 2010 vant han «Skal vi danse».

Jon Niklas Rønning er kjent fra komikerduoen Bye & Rønning, hvor han bl.a. parodierer sin helt Ole Paus. Bye & Rønning har laget tre humorserier for NRK TV, vunnet tre komipriser for sine sceneforestillinger på Latter, Aker Brygge - og laget sommerhumor for P4.

Ole Morten Aagenæs har vært musikalsk sidekick for Bye & Rønning, Marit Voldsæter og Kristian Valen. Han er en ettertraktet vokalist, bl.a. kjent for å synge refrenget i Karpe Diems monsterhit «Stjerner».

Regien er ved Vemund Vik.

Se spilleplanen på Latter: http://www.latter.no/show/oslo/showPlan.php?showID=239&menuID=

Ta kontakt med undertegnede eller Stand Up Norge AS på telefon 23 11 88 20, dersom du trenger ytterligere informasjon eller ønsker en intervjuavtale. Se vedlagt showgrafikk. Ta kontakt for pressebilder i høy oppløsning.

Vi hadde satt stor pris på om dere kunne oppdatere arrangementsoversiktene deres med disse opplysningene.

På forhånd takk for hjelpen!

Med ønske om en fortsatt morsom dag!

Rune Viken

Dir.: 23 11 88 23
Faks: 23 11 88 21

Stand Up Norge AS
Munkedamsveien 61
0270 OSLO
www.standup.no

Spis, drikk og vær glad på Latter!
Billetter i salg på: 23 11 88 00
Bordreservasjon i restauranten på Latter: 23 11 88 00