LATTER PÅ AKER BRYGGE
Premiere: onsdag 5. november, kl. 19.30

BILLETTER I SALG NÅ!

Billettsalg på telefon: 23 11 88 00 / 815 33 133

Ingen førjulstid uten en god Julelatter!

Tradisjonen tro så er det nå klart for «Julelatter» på Latter, Aker Brygge.
Denne gangen er det evigunge Jonna Støme som har gått sammen to av de mest spennende, nye komikerne i landet for lage årets førjulsunderholdning i hovedstaden. Christian Mikkelsen og Olav Svarstad Haugland (ja, han er sønn av sin mor) har bakgrunn fra standup- og improteater-miljøet i Bergen, og begynner nå å vekke betydelig interesse. Disse to guttene har bl.a. fått sitt eget radioprogram, «Lunsjkake», på NRK P3.

Jonna Støme, som har amerikanske aner, kjennetegnes for sin selvsikre, energiske standup, ofte basert på hverdagslige observasjoner. I 2010 ble han bl.a. nominert til Komiprisen for «Årets Beste Standup-artist» med sin første solo-forestilling «Fargerikt Faenskap». Christian Mikkelsen og Olav Svarstad Haugland er en kreativ og sydende duo, som ikke kjenner noen grenser, så lenge det er morsomt.

Nå disse tre nå settes sammen til en show-trio, så bør man kunne forvente noe for enhver smak – her blir det klassisk standup, musikalske innslag og mange overraskelser. Og skulle du være bekymret for å ikke komme i riktig julestemning? Fortvil ikke – i denne forestillingen er det mange gullkorn som du kan henge i julegrana i god tid før nissen kommer!

Velkommen til Julelatter 2014!

Se fullstendig spilleplan her. 38 forestillinger ute for salg pr. i dag.

Ta kontakt med undertegnede eller Stand Up Norge AS på telefon 23 11 88 20, dersom du trenger ytterligere informasjon.